Skuteczny marketing

Skuteczny marketing: dowiedz się, który z nich jest dla Ciebie najlepszy

Rodzaje technik marketingowych

Techniki marketingowe, które sprawdzają się w małych firmach

  1. Marketing bezpośredni — reklamy kierowane do określonej grupy odbiorców, odpowiedzi za pośrednictwem poczty bezpośredniej lub e-mail, sponsoring i rekomendacje, masowe wiadomości e-mail i oferty ślimaczków to tylko niektóre przykłady
  2. Marketing relacji – koncentracja na budowaniu silnych relacji z klientami. Strategie obejmują programy lojalnościowe, programy nagród, cross-selling i up-selling produktów lub usług. Ten rodzaj marketingu opiera się na zasadzie, że ludzie robią interesy z ludźmi, których lubią (i którym ufają), a nie z firmami, które lubią (lub którym ufają). Dobrym przykładem jest program Starbucks My Starbucks Rewards, który daje klientom punkty za wydawanie pieniędzy

 

Zapraszamy też na: Citylighty